Cătălin Pozdarie, Hervis: Chiar şi acum este greu de previzionat evoluţia până la sfârşitul anului, dar sigur o să înregistrăm o scădere a cifrei de afaceri de peste 10%
♦ Retailerul de echipamente sportive are o reţea de 38 de magazine în România dintre care şase inaugurate în 2019 şi două în acest an - la Tâgu-Mureş şi Târgovişte ♦ Pentru 2020 austriecii voiau să accelereze la 10 deschideri, dar în contextul pandemiei numărul inaugurărilor s-a redus ♦ Totuşi, compania se arată optimistă pentru 2021 când vine vorba de dezvoltare şi îşi bugetează din nou zece magazine noi.
„În anul 2020 am deschis doar două magazine. Planurile noastre erau pentru 10 unităţi noi, dar majoritatea dezvoltatorilor au amânat proiectele neîncepute pentru anii următori. În schimb, efectuăm modernizarea mai multor magazine cum este cazul celor din Cluj, Oradea şi Brăila, pentru a oferi clienţilor o experienţă cât mai modernă şi plăcută. Mai mult, nu am închis nicio unitate“, spune Cătălin Pozdarie, CEO-ul Hervis România.
Retailerul de echipamente sportive a venit în România în 2007, în plin boom economic, şi iniţial avea planuri importante de expansiune. Venirea crizei de acum mai bine de un deceniu însă, a schimbat datele problemei. Apoi, Hervis a reluat dezvoltarea, într-un ritm mai accelerat în special în ultimii ani.