Anuarul ZF „Top 100 cele mai valoroase companii din România“, ediţia a 15-a apare joi 3 decembrie. Care sunt surprizele din clasament?

Autor: Alina-Elena Vasiliu 02.12.2020

♦ „Top 100 cele mai valoroase companii din România“ este un demers jurnalistic pornit în 2006.

Unsprezece nume noi, pentru prima dată doi reprezentanţi din industria de tehnologie în top zece, o companie care ajunge în primii cinci după un salt de aproape douăzeci de poziţii. Aşa se prezintă, pe scurt, anuarul ZF „Top 100 cele mai valoroase companii din România – ediţia a 15-a“, care apare pe piaţă pe 3 decembrie 2020.

Cumulat, primii zece ocupanţi ai clasamentului au o valoare de 164,6 mld. lei (34,7 mld. euro), în creştere cu 13% faţă de valoarea lor cu un an în urmă şi cu 7% faţă de cei mai valoroşi zece jucători ai topului din 2019.