Ce se mai întâmplă pe Zoom: un antreprenor român organizează cursuri de dicţie în limba engleză, sub brandul Peter Piper. „Am început în luna noiembrie şi avem 12 cursanţi. Suntem în discuţii cu o companie mare de call-center care îşi pregăteşte bugetul pentru dezvoltarea propriilor angajaţi“
Criza sanitară şi măsurile de distanţare socială au mutat aproape toate interacţiunile în mediul online, iar antreprenorii au căutat diverse căi pentru a-şi susţine activitatea prin diferitele platforme, precum Zoom sau Google Meet, care pot asigura o bună conexiune între ei şi publicul pe care îl vizează.
Astfel, în contextul creat de pandemie, a luat naştere platforma Peter Piper, care organizează cursuri de dicţie în limba engleză pentru adulţi, angajaţi (mediul corporate) sau copii. Platforma a fost dezvoltată anul acesta, printr-o investiţie de 3.000 euro, de Mihai Crăciun, cu experienţă în TV, radio şi trainer de dicţie în limba română. „Site-ul a fost finalizat în cinci luni. Am lucrat cu un programator pentru dezvoltarea site-ului, cu o agenţie pentru identitatea vizuală, iar pe partea de copywriting cu un freelancer, cu care colaborez şi în prezent“, a spus pentru ZF Mihai Crăciun, fondator şi trainer al Peter Piper.