Câte maşini produce uzina de la Mioveni pe zi? Christophe Dridi, Dacia: Noile Logan şi Sandero au crescut gradul de integrare locală şi avem furnizori care livrează şi pentru Renault

Autor: Bogdan Alecu 04.12.2020

♦ Intrarea în producţie a generaţiei a treia de Logan şi Sandero, pe noua platformă comună cu cea a celor mai noi modele Renault a dus la creşterea gradului de integrare locală. În plus, furnizorii din România livrează tot mai mult şi către Renault.

Automobile Dacia, compania care deţine uzina de la Mioveni, mizează în conti­nuare pe noul Duster dar şi pe versiunile pe GPL ale întregii game pentru a ţine volumele la capa­citate maximă. Pe de altă parte, intrarea în carantină a Franţei în noiembrie, a mai încetinit din avânt.

„Contextul COVID-19 a adus o scădere a volumelor, discutăm de o conjunctură când vorbim de scăderea vânzărilor Duster. noi am oprit pe 19 martie şi am început pe 4 mai în două schimburi şi ulterior în trei. Acum producem şi în zilele de sâmbătă, din septembrie. Franţa este cea mai importantă piaţă pentru noi, după care România, Germania şi restul. Când Franţa a închis showroomurile în urmă cu aproape o lună, a fost o lovitură asupra producţiei. De aceea trebuie să fii agil şi să te adaptezi. Din cauza carantinei din noiembrie, am lucrat doar anumite zile de sâmbătă, iar în altele am renunţat“, a spus Christophe Dridi, preşe­dintele şi directorul general al Auto­mobile Dacia. El mai deţine şi funcţia de preşedinte al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).