Antreprenorul Răzvan Ilie, care produce îmbrăcăminte sportivă sub brandul Gravity: Oamenii au călătorit mai mult în ţară şi se reflectă asupra vânzărilor lucrul acesta

Autor: Georgiana Mihalache 07.12.2020

♦ Brandul de îmbrăcăminte sportivă Gravity a mizat pe zona online în 2020 ♦ În ultimii ani, producătorul a generat afaceri de jumătate de milion de lei, menţinând acelaşi ritm şi în 2020.

Producătorul de îmbră­căminte sportivă Gravity a avut vânzări în creştere în 2020, în plină criză sanitară, în contextul în care din ce în ce mai mulţi oameni s-au îndreptat spre activităţi fizice în aer liber, potrivit antrepre­no­rului Răzvan Ilie, fondatorul com­paniei.

„Ne-a mers foarte bine în acest an. Oamenii au călătorit mai mult în ţară şi se reflectă asupra vânzărilor lucrul acesta, magazi­nul online a mers neaşteptat de bine, acum l-am mai revigorat. Comenzile au venit pentru toate categoriile de produse, lucrăm cu federaţiile de sport pentru ca echipele naţionale să fie îmbrăcate de noi“, a spus  Răzvan Ilie.