Antreprenori locali. Mihai Miron, proprietarul BioEf: Într-un an dublăm vânzările fabricii de produse lactate BioEf

Autor: Florentina Niţu 07.12.2020

Mihai Miron, proprietarul produ­că­torului de lactate BioEf, parte a gru­pului Ropharma, spune că prin ex­tin­de­rea desfacerii în retail a noilor pro­du­se din gama Vitalact, dezvol­ta­te în 2020, iaurturi cu mela­to­nină şi co­los­tru bo­vin, din categoria ali­men­te­lor func­ţio­nale cu be­ne­ficii pen­tru sănătate, busi­nessul BioEf s-ar putea dubla în 2021.

„Premisele sunt că 2021 va fi un an foarte bun. Suntem pre­zenţi în trei reţele de co­merţ modern, Kaufland, Car­re­four şi Mega Image şi suntem în dis­cu­ţii cu încă doi retaileri. Este dificil să le câş­tigi încrederea, dar odată intraţi, cu cer­titu­dine în 2021 putem vorbi despre o dublare a businessului, adică vânzări de 400.000-500.000 de iaurturi inovatoare pe lună“, a spus pentru ZF Mihai Miron.

Antreprenorul, cu expertiză în do­me­niul farmaceutic, a lansat iniţial do­uă iaurturi cu melatonină şi colostru bo­vin, iar în cursul lunii decembrie BioEf va lansa un nou aliment funcţio­nal cu lactoferină, cu efect imuno­sti­mu­lator şi anti­ane­mic. În anul 2020, men­ţio­nează el, com­pa­nia a înregis­trat o creş­tere con­stan­tă pen­tru aceste produse.

Compania BioEf a avut în 2019 afaceri de aproape 3,5 mil. lei şi o pierdere de 1,8 mil. lei, conform datelor publice. Ropharma, una dintre primele cinci reţele de farmacii din ţară după numărul de unităţi, cu 140 de farmacii, a raportat afaceri de 501 mil. lei în 2019, plus 24%, şi un profit de 5,8 mil. lei, po­tri­vit datelor de la Ministerul de Finanţe.