Retailerul online Bonami a avut vânzări de 800.000 euro de Black Friday şi Cyber Monday în România

Autor: Ioana Nita 08.12.2020

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de mobilier şi decoraţiuni pentru casă, a avut vânzări de 800.000 euro în campaniile de Black Friday şi Cyber Monday de anul acesta, cu 80% mai mari decât în ediţia din 2019. Campaniile de Black Friday s-au desfăşurat în cazul Bonami în două weekenduri - 12-15 noiembrie şi 26-29 noiembrie, urmate de campaniile Cyber Monday. Per total, la nivel de grup, vânzările Bonami pe durata promoţiilor din această toamnă s-au ridicat la 6 milioane de euro. Cea mai mare comandă din România a avut o valoare de 9.500 de euro.

„În mod surprinzător, anul acesta, s-a modificat categoria de produse căutate de clienţii din România. Ne obişnuisem, din anii trecuţi, cu un interes crescut pentru categoria textilă (covoare, aşternuturi), însă am fost plăcut impresionaţi să constatăm că în 2020 au fost la mare căutare canapelele. În cele două perioade cu promoţii am reuşit să vindem 35.000 de produse în România dintr-un total de 250.000 pe toate pieţele” , a declarat Pavel Vopařil, CEO-ul Bonami.

Afluxul maxim pe site a fost duminică după-amiază şi seara, tendinţa fiind valabilă în ambele perioade cu reduceri. Faţă de o zi normală de noiembrie, traficul pe site a crescut cu 150%. Românii preferă să plaseze comenzile de pe telefonul mobil. În celelalte ţări unde compania este prezentă, majoritatea comenzilor s-au făcut utilizând laptopul.

„Cu toate că, în România, majoritatea comenzilor au fost efectuate prin plata cu cash la livrare, numărul de comenzi în care s-a solicitat plata prin card creşte constant, ceea ce ne face sa sperăm că, anul viitor, această modalitate de plată va prevala’’, a mai menţionat Vopařil.