Cum trec prin criză cele mai mari companii antreprenoriale româneşti. Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco: Ca în fiecare criză, reacţia promptă e foarte importantă, planurile pe termen lung bătute în cuie nu îţi sunt de folos

Autor: Cristina Roşca 10.12.2020

♦ Flanco este al doilea cel mai mare retailer de electroIT din România cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2019, plus 13% ♦ Compania are o reţea de aproape 160 de magazine şi vede potenţial de expansiune.

Retailerul electroIT Flanco a beneficiat în 2020, un an mar­cat de pandemia de Covid-19, de un context fa­vorabil în industria de profil dat fiind că românii au stat mai mult timp în casă şi au achiziţionat produse care să le facă şederea mai confortabilă. Mai mult, şi perspectivele pentru 2021 sunt pozitive.

„Ne pregătim pentru creştere, desigur, în 2021. Avem, de acum, experienţa a trei trimestre de pandemie, aşteptăm ca anul viitor să fie mai bun, dat fiind că şi noi, şi clienţii noştri avem ceva mai multă claritate“, spune Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco.
Sunt lucruri care s-au schimbat funda­mental în acest an - digitalizarea, online-ul, lucrul de acasă, preocuparea pentru casă în general - şi altele care, probabil, îşi vor reveni de îndată ce situaţia se va ameliora, odată cu introducerea unui vaccin eficient, cum ar fi călătoriile, explică executivul.