Cum şi-a adaptat businessul în pandemie Aur’a, un producător de apă minerală care vindea 20% în HoReCa şi 50% la export

Autor: Cristina Roşca 11.12.2020

„Am început să îmbuteliem apă la 5 litri, prin tehnologia Bag-in-Box, şi să vindem mai mult online.“

Producătorul de apă minerală Aur’a a trebuit să îşi reorganizeze businessul în 2020 în contextul în care comportamentul de consum s-a schimbat pe fondul pandemiei. Ante­rior, compania vindea la export 50% din producţie, restul fiind împărţit între HoReCa (20%) şi supermarketuri şi magazine naturiste (30%). Produsele Aur’a erau disponibile în ambalaje de sticlă de 750 ml şi de 330 ml.

Pentru că mulţi români s-au temut sau se mai tem încă să intre zilnic în magazine pentru a-şi cumpăra diverse produse, vânzările online de apă îmbuteliată au crescut puternic în ultimele luni, spun reprezentanţii producătorului Aur’a Mineral Water, care, pentru a face faţă noului trend, a început să îmbutelieze apă la 5 litri, prin tehnologia Bag-in-Box (un fel de pungă din folii speciale) destinată tocmai acestui tip de comenzi.