Fan Courier merge spre afaceri de 1 mld. lei în 2020, dar decembrie este decisivă: „Între 5 şi 10 milioane de lei va fi diferenţa între ceea ce ne dorim noi şi ceea ce vom reuşi să facem“

Autor: Miruna Diaconu 11.12.2020

♦ Dacă businessul Fan Courier va atinge în acest an pragul de 1 miliard de lei (205 mil. euro), acest lucru înseamnă că firma va înregistra o creştere de 22% faţă de 2019 ♦ Compania antreprenorială estimează că valoarea pieţei de curierat din 2020 va depăşi nivelul de 750 de milioane de euro după un avans de 20% faţă de anul trecut, pe fondul creşterii cererii de servicii de profil în contexul pandemiei.

Fan Courier, o companie antre­pre­norială activă pe piaţa de curierat, ar putea ajunge anul acesta la 1 miliard de lei cifră de afa­ceri, dar realizarea acestei valori depinde foarte mult de ceea ce se va în­tâmpla în luna de­cem­brie. Pentru com­pa­nia de curierat, lid­e­rul pieţei de profil, ul­ti­mele două luni din an, în care cresc semni­fi­ca­tiv comenzile pe fondul Black Friday şi al săr­bă­torilor de iarnă, sunt cele mai aglo­me­rate.

„În fiecare an, ultimele două luni, în­cepând cu Black Friday şi până pe 23-24 de­cembrie, reprezintă cea mai aglomerată perioadă. Suntem forţaţi la maximum atât din punctul de vedere al depozitului, cât şi al transportului şi al curierilor. Perioada aceasta reprezintă cam 25-30% din cifra de afaceri anuală. Noi sperăm şi suntem aproape să atingem pragul de 1 miliard de lei, dar depindem foarte mult de luna decembrie, dacă vom atinge sau nu acest nivel, s-ar putea să fim aproape. Între 5 şi 10 mi­lioane lei va fi dife­renţa între ceea ce ne dorim noi şi ceea ce vom reuşi să fa­cem“, spune Adrian Mihai, cofondator al Fan Courier.