Micii antreprenori au pierdut în acest an până la 75% din venituri odată cu anularea târgurilor de Crăciun. „Erau o componentă importantă pentru un business care comercializează produse ce pot fi oferite cadou”
♦ Anularea tuturor târgurilor de Crăciun a şters o pondere considerabilă din veniturile multor mici antreprenori care se bazau pe această perioadă pentru a-şi rotunji veniturile.
Mallurile plinele şi străzile aglomerate sunt doar o amintire frumoasă iarna aceasta, una în care în darurile de Crăciun se cumpără mai ales online, iar aglomeraţiei din oraş i-a luat locul mulţimea de internauţi gata să plaseze comenzi pe tot felul de site-uri, scrie revista săptămânală Business Magazin. O amintire sunt şi târgurile de Crăciun, cele care adunau artizani şi meşteşugari în cea mai bună perioadă din an pentru businessurile lor.
Anularea tuturor târgurilor de Crăciun a şters o pondere considerabilă din veniturile multor mici antreprenori care se bazau pe această perioadă pentru a-şi rotunji veniturile. Liliana Arnaut, artist plastic şi ilustrator, este unul dintre aceştia. „Ştim cu toţii că luna decembrie, supranumită şi luna cadourilor, este perioada cu cel mai mare consum din an. Personal, cunosc foarte mulţi colegi de breaslă care îşi susţin businessul sau proiectul exclusiv din vânzările înregistrate în această lună. Pentru mine, impactul opririi târgurilor de Crăciun în acest an este unul major. Evident că m-am reorientat şi am pus accent pe vânzările online“, spune cea care coordonează businessul Liliana Arnaut ART.