Beimbet Shayakhmetov, director general executiv al KMG International: Pe termen lung, strategia grupului vizează creşterea capacităţilor de procesare din România, extinderea reţelelor de retail din regiunea Mării Negre şi dezvoltarea de noi produse şi servicii

Autor: Cristina Roşca 16.12.2020

♦ Investiţiile totale realizate de KMGI în România se ridică la peste 4 miliarde de dolari, cifră ce include şi valoarea tranzacţiei ♦ Compania pariază în continuare pe dezvoltare ♦ De departe, cel mai important proiect în 2020 a fost revizia generală a rafinăriei Petromidia ♦ Tot în acest an marcat de pandemia de COVID-19, grupul a deschis 31 de noi staţii Rompetrol în România, Bulgaria, Republica Moldova şi Georgia ♦ Pandemia de COVID-19 şi-a pus amprenta asupra afacerilor KMGI: „Ne-a obligat să ne repliem rapid, să regândim strategia pe termen scurt, să reevaluăm priorităţile şi să punem accentul pe direcţiile cheie ale grupului pentru continuitatea businessului.“

 

Cum a fost anul 2020 pentru Rompetrol în ceea ce priveşte activitatea grupului? Cât de mare a fost impactul pandemiei şi în ce domenii ale afacerii l-aţi simţit?

Pe fondul extinderii noului virus în regiunea Mării Negre, grupul KMG International şi-a activat la începutul lu­nii martie planul de gestionare a situa­ţi­ilor de criză, după ce a implementat încă de la în­ce­putul lui februarie o serie de măsuri preventive.