CEC Bank prelungeşte astăzi programul sucursalelor şi permite retrageri de la ghişeu fără comision, după ce clienţii au întâmpinat disfuncţionalităţi la tranzacţiile cu cardul. UPDATE: CEC anunţă că problemele au fost remediate

Autor: Alex Ciutacu 30.12.2020

UPDATE. 18.38: CEC Bank a anunţat că problemele au fost remediate. 

Vă informăm că problemele au fost remediate şi tranzacţiile cu cardurile CEC Bank funcţionează normal atât la nivelul reţelei de ATM-uri, cât şi la comercianţi”, a transmis banca.

Ştire iniţială 16.35: CEC Bank a decis să prelungească astăzi programul sucursalelor sale până la ora 17.30 şi să le permită temporar clienţilor să retragă bani de la ghişeul băncii fără comision, în contextul în care unii clienţi s-au confruntat cu disfuncţionalităţi la tranzacţiile cu cardul.

„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri şi la comercianţi funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienţilor noştri pentru disconfortul creat. Până la remedierea problemelor, clienţii pot efectua operaţiuni prin platformele de internet şi mobile banking şi pot retrage bani din cont de la ghişeul băncii, fără comision de retragere numerar. În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităţilor sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepţii în unele agenţii). Lista cu toate unităţile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii”, a transmis CEC Bank, una dintre cele mai mari bănci din România.