Kaufland crede că are loc pentru 200 de hipermarketuri în România, faţă de 140 acum: Spaţiu de dezvoltare mai există. Nu mai este atât de facil, dar există

Autor: Cristina Roşca 04.01.2021

♦ Lanţul german de hipermarketuri Kaufland este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2019, cele mai recente date ♦ Reţeaua are aproape 140 de magazine şi afaceri de aproape 12 mld. lei ♦ Germanii continuă dezvoltarea pe plan local în acelaşi ritm după ce în 2020 au deschis zece unităţi.

„Am deschis în 2020 un total de zece maga­zine şi este cel mai alert ritm din ultimii şapte ani. A fost şi greu şi uşor să ne dezvoltăm în pandemie - uşor pentru că într-o perioadă de lockdown când totul era imprevizibil, am găsit mai facil forţă de muncă. Am putut duce şantierele mai departe, am putut construi magazinele. A fost greu pentru că vorbim de investiţii de 300 de milioane de euro, sumă la care vom ajunge la finalul lunii februarie“, spune Valer Hancaş, director de co­mu­nicare şi corporate affairs în cadrul reţelei Kaufland. El face referire la anul financiar al reţelei care începe la 1 martie şi se termină la 28/29 fe­bruarie anul următor.

În ianuarie 2021 spre exemplu, compania mai deschide o unitate la Sibiu şi astfel, în anul financiar 2020, ce se încheie în februarie 2021 - o să aibă 13 magazine noi.