Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România: În 2021 ne concentrăm atenţia pe reorganizare internă astfel încât să acoperim mai detaliat online-ul. În offline ne dorim unu-două magazine noi

Autor: Cristina Roşca 05.01.2021

♦ Compania are o reţea de 28 de magazine fizice, o unitate online, un depozit ce deserveşte România, Grecia şi Bulgaria şi o echipă de IT care lucrează pentru peste 20 de ţări.

Decathlon, liderul incontestabil al retailului local de echipamente sportive, şi-a bugetat în 2021 deschiderea a 1-2 magazine offline şi un pariu mai mare pe online, însă totul va depinde de evoluţia pan­demiei de Covid-19. Spre comparaţie, în 2020 retailerul a inau­gurat o singură unitate offline la Brăila.

„Ce se va întâmpla în 2021 va de­pinde foarte mult dacă va fi sau nu un al treilea lockdown, dar cu siguranţă va exista o continuitate în transformarea mo­de­lului nostru de business“, spune Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România.