Mircea Moga, CEO Mega Image, vorbeşte despre 2021: Va fi un an al transformării. Tendinţele pe care le-am remarcat anul trecut vor continua în piaţa de retail şi în acest an

Autor: Cristina Roşca 09.01.2021

♦ Retailerul olandezo-belgian a încheiat anul trecut cu peste 850 de magazine după ce a deschis la nivelul lui 2020 circa 90 de unităţi noi ♦ Compania continuă expansiunea şi în acest an într-un ritm similar.

Mircea Moga, CEO-ul Mega Image, spune despre 2021 că va sta, la fel ca şi anul trecut, sub semnul pandemiei de Covid-19 care îşi va face simţite efectele în consum şi în business.

„Acest an va fi unul al transformării: pandemia îşi va simţi impactul. Tendinţele pe care le-am remarcat anul trecut vor continua în piaţa de retail şi în 2021. Vorbim de proximitate în primul rând şi vedem clar în marile centre urbane că mai toţi retailerii caută proximitatea pentru că e importantă pentru client”, spune executivul.