Edvin Abdulachim, Altex: În 2021 vom continua planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate

Autor: Cristina Roşca 06.01.2021

♦ Retailerul electroIT are peste 120 de magazine fizice, cele mai multe sub brandul Altex, dar şi câteva zeci sub marca Media Galaxy ♦ Acestora li se adaugă două unităţi online, câte una pentru fiecare brand.

În 2021, ca şi în anii trecuţi, retailerul electroIT Altex, liderul pieţei de profil din România, va paria pe un model de business omnichannel (un mix de on şi offline). Totodată, compania va miza pe transformarea magazinelor în huburi logistice, astfel că îşi va extinde gama de pro­duse dincolo de tele­vizoare, maşini de spălat şi alte bunuri electroIT.

„Anul acesta o să continuăm planul de trans­formare a maga­zi­nelor în centre de retail inte­grate. Ne vom con­centra mai mult pe îm­bu­nătăţirea serviciilor om­ni­channel, dar şi pe aut­o­matizarea şi digita­lizarea activităţilor ope­ra­ţionale şi de suport.