Trei retaileri de bricolaj au anunţat şase magazine noi pentru România în următorii doi ani: Investiţiile depăşesc 60 milioane euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu 16.01.2021

♦ În 2020, şapte magazine noi cu materiale de construcţii, dintre care unu de tip outlet, au completat piaţa de bricolaj din România.

Cel puţin şase magazine noi de bricolaj ar urma să-şi deschidă uşile în urmă­torii doi ani în Ro­mâ­nia, sub „semnătura“ Leroy Merlin, Horn­bach şi MAM Bricolaj, arată datele cen­tra­lizate de ZF, pe ba­za anunţurilor făcute de com­panii. Luând în calcul investiţiile medii pentru maga­zinele deja exis­tente sub aceste branduri, to­talul sumelor alo­cate pen­tru aceste des­chideri sare de 60 de m­ilioane de euro.

În toamna lui 2020, germanii de la Hornbach spuneau, la deschiderea magazinului lor din Oradea, că au început să dezvolte un magazin nou în Cluj-Napoca, ca parte a strategiei de extindere a reţelei de pe piaţa locală. O unitate nouă este prevăzută şi pentru Constanţa. La Cluj-Napoca, magazinul se află pe Strada Fabricii de Zahăr, la intersecţie cu strada Câmpina, pe un teren de patru hectare. La Constanţa, la acel moment, lucrurile erau într-o fază mai incipientă decât la Cluj-Napoca. Fusese ales terenul şi se lucra la obţinerea autorizaţiei de urbanism, deschiderea urmând să aibă loc după cea de la Cluj-Napoca.