Zeelandia, producător de ingrediente alimentare, cu afaceri de 53 mil. lei: Investim 3-5% din profit în dezvoltarea de produse noi şi accelerarea vânzărilor pe online. „Situaţia de criză ne-a ajutat să creştem.“

Autor: Florentina Niţu 11.01.2021

Zeelandia România, filiala locală a grupului olan­dez cu acelaşi nume, care realizează ingre­diente pentru brutărie, patiserie şi cofetărie într-o fa­brică din Iaşi, spune că anul 2020 s-a încheiat bine, clienţii fiind mai deschişi pentru cumpărături la final de an, astfel că în 2021 investeşte în dez­voltarea de produse noi şi accelerarea vânzărilor pe segmentul online.

„Anul 2021 a început ati­pic. Totuşi, avem un scena­riu de buget pen­tru acest an, care ţine cont de ce s-a întâmplat în 2020 - primele şase luni din 2021 fiind nesigure, dar se ba­zea­ză şi pe pattern-ul din 2019 pentru ur­mătoarele şase luni, când sperăm că va fi mai bine. Investim 3-5% din pro­fit în dezvoltarea de produse noi şi ac­ce­lerarea vân­ză­rilor pe segmentul on­line“, a spus Ovidiu Bocaniciu, ma­na­ging director al Zeelandia România.