Grupul Iulius investeşte 16 mil. euro pentru primele două proiecte Family Market, un concept de retail de mici dimensiuni. „Va fi o platformă de susţinere a producătorilor şi antreprenorilor locali“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 17.01.2021

♦ Procesul de autorizare este în desfăşurare, lucrările vor demara în primăvara acestui an, iar termenul estimat de finalizare este ultimul trimestru din 2021.

Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, deţinut de Iulian Dascălu, dezvoltă un concept nou de retail, sub numele Family Market. Primele două proiecte de acest tip vor fi în Miroslava, o comună din judeţul Iaşi, dar şi în reşedinţa aceluiaşi judeţ, în cartierul Bucium. Pentru ambele proiecte, investiţia cumulată este de 16 milioane de euro. Procesul de autorizare este în desfăşurare, lucrările vor demara în primăvara acestui an, iar termenul estimat de finalizare este ultimul trimestru din 2021.

Family Market va avea un format de mici di­men­siuni, care va integra atât supermarket, cât şi un mix de servicii şi locaţii ale producătorilor locali: car­mangerie, fast-food, brutărie, băcănie, cofetărie, coffee shop, wine shop, spice&deli, produse naturiste, servicii de telefonie mobilă, farmacie, croi­torie şi curăţătorie, coafor, barber shop, ar­ti­cole de grădină, pet-shop, articole casă&­fashion, servicii medicale, agenţie turism, florărie. Pr­oiectele includ şi parcuri amenajate şi spaţii de recreere.