Digitalizarea industriei HoReCa: Doi antreprenori au investit 30.000 de euro în Edesia, un marketplace care digitalizează modul în care proprietarii de restaurante achiziţionează materia primă de la furnizori

Autor: Alexandra Cepăreanu 13.01.2021

„Vom face pasul spre atragerea de fonduri europene în al doilea trimestru al acestui an. Ne propunem o rundă de finanţare în valoare de 200.000 euro.“

Edesia, o platformă marketplace care face legătura între businessurile de alimentaţie publică şi furnizorii de materie primă din do­me­niu, cu scopul de a reduce costurile de ope­rare ale jucătorilor de profil, estimează un nu­măr de circa 350 de furnizori şi companii active în domeniul HoReCa până la final de an.

„Anul 2021 va fi unul intens pentru noi. În acest moment avem 18 utilizatori din domeniul HoReCa pentru testare“, a spus pentru ZF Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia. De asemenea, planurile pentru anul în curs vizează atragerea unei finanţări europene în valoare de 200.000 de euro. „Vom face pasul spre atragerea de fonduri europene în al doilea trimestru al acestui an.“