Cremeria Gioelia: Înainte de pandemie aveam în plan să deschidem noi unităţi, însă acum ne concentrăm atenţia să le ţinem pe linia de plutire pe cele 10 pe care le avem. Încasările din ultima perioadă sunt încurajatoare, astfel că fondatorii sunt încrezători în ceea ce priveşte 2021

Autor: Florentina Niţu 13.01.2021

Alexandru Sautner, administratorul companiei Gioelia (fosta Emilia Cremeria), un business controlat de mai mulţi antreprenori români, italieni şi nemţi, cu 10 gelaterii pe plan local şi 24 în străinătate, spune că anul 2020 a fost unul slab pentru piaţa de îngheţată. Acesta afirmă că pandemia de COVID-19, prin restricţiile de circulaţie şi măsurile de protecţie împotriva coronavirusului, a generat o pierdere de peste 50% din total vânzări pentru companie. Totuşi, anul 2021 a început promiţător şi el este încrezător că vor recupera terenul pierdut.

„În 2021 ne pregătim de treabă ca şi cum nu ar fi nimic, dar cu siguranţă pandemia de COVID-19 este cea mai mare provocare a unui antreprenor. Antreprenorii au nevoie de ajutor de la stat, pentru că, în afară de plata şomajului tehnic, am primit numai promisiuni. În Italia, de exemplu, firmele au primit foarte multe facilităţi de la stat“, a spus pentru ZF Alexandru Sautner, admi­nis­trator şi acţionar (5%) al Gioelia.