Albrau, producător independent de bere de pe plan local: „În 2020 am avut o creştere a cifrei de afaceri de 19%. Am diversificat gama şi ne-am adaptat la cerinţele pieţei“

Autor: Florentina Niţu 14.01.2021

♦ Albrau Prod, business cu o activitate de aproape trei decenii, are în portofoliu mărci precum Albrau sau Zimbru, iar reprezentanţii acestuia îşi propun ca în 2021 să dezvolte produse noi şi să intre pe pieţe noi de desfacere interne, dar şi extene.

Albrau, unul dintre cei mai mari producători independenţi de bere de pe plan local, de-ţinut majoritar de antre­prenorul român Vasile Ciobanu, merge spre afaceri de 50 mil. lei, după ce anul trecut a înregistrat o creştere de 19% a veniturilor. În 2019, com­pania a avut o cifră de afaceri de 39 mil. lei, iar după avansul de anul trecut a depăşit 47 mil. lei, potrivit calculelor ZF pe baza d­atelor oferite de reprezentanţii companiei.

„În 2020 am avut o creştere a cifrei de afaceri de 19%, deci implicit vânzări mai mari. Am diversificat sortimentaţia, introducând în porto­foliu reţete noi. Astfel, ne-am adaptat la cerinţele pieţei. (...) A fost un an în care fiecare dintre noi a trebuit să inveţe o lecţie şi sperăm că nu vom uita ce am învăţat chiar dacă factorul generator al acestor lecţii - pandemia - va disparea“, spune Luminiţa Martin, directorul general al Albrau Prod.