Cum trece o agenţie mică de turism prin criză: Din 15 angajaţi am mai rămas 6. Piaţa turismului se mişcă acum, însă lumea se decide mai greu, se gândeşte mai mult. Agenţia a rambursat anul trecut 368.000 de lei în total clienţilor care nu au mai plecat în vacanţele achitate

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.01.2021

Free Spirit, o agenţie de turism spe­cia­lizată în destinaţii exotice, spune că, după ce pandemia a forţat reducerea personalului şi rambursări pentru clienţii care îşi plătiseră vacanţele, charterele recent introduse către des­tinaţii precum Maldive, Republica Do­mi­nicană sau Zanzibar au venit ca o salvare.

„Ne-au ajutat foarte mult aceste zboruri di­recte, ne-au dat mult de lucru. Acum, Republica Dominicană, Maldive şi Egipt sunt cele mai populare destinaţii în rândul cli­enţilor noştri“, spune Alina Deak, ma­naging partner la Free Spirit Travel.
Agenţia a rambursat anul trecut 368.000 de lei în total clienţilor care nu au mai plecat în vacanţele achitate.