Agenţiile de turism DerTour investesc 500.000 de euro în software şi vor să crească vânzările direct din site

Autor: Alina-Elena Vasiliu 18.01.2021

După o creştere de peste 25% în primele două luni ale anului trecut, au urmat patru luni - martie, aprilie, mai şi iunie - cu aproape 10% călătorii faţă de normal, pentru ca apoi businessul să revină pe un trend ascendent accelerat, care continuă şi azi în cazul DerTour.

Agenţiile DerTour, divizia de turism a grupului Eurolines, cumpărată în 2019 de gru­pul german Der Tou­ris­tik, au investit 150.000 de euro în 2020 într-o platformă nouă de rezervări.

„De asemenea, în 2020, imediat după declanşarea pandemiei, am deschis trei agenţii noi, în mallurile din Târgovişte, Braşov şi Târgu-Mureş, cu investiţii de 40.000 de euro în fiecare dintre ele. În viitor, avem în plan alte investiţii în zona de software, care se vor ridica la 500.000 de euro“, spune Cosmin Marinof, managing director al DerTour.

El explică faptul că a remarcat o revenire a activităţii începând cu luna iulie 2020, când oamenii au reînceput să călătorească. Astfel, după o creştere de peste 25% în primele două luni ale anului trecut au urmat patru luni - martie, aprilie, mai şi iunie - cu aproape 10% călătorii faţă de normal, pentru ca apoi businessul să revină pe un trend ascendent accelerat, care continuă şi azi în cazul DerTour.