Veniturile DHL Express Romania din e-commerce au înregistrat o creştere de peste 100% în 2020 faţă de anul anterior

Autor: Miruna Diaconu 19.01.2021

Compania de logistică şi curierat DHL Express Romania a înregistrat o dublare a veniturilor din partea de e-commerce anul trecut comparativ cu nivelul înregistrat în anul anterior. În 2020, DHL Express Romania a înregistrat şi o creştere de 20% a veniturilor, pe fondul creşterii volumelor din e-commerce.

„Tendinţa de creştere a e-commerce-ului se va păstra şi în 2021, iar pentru România credem că există un mare potenţial şi vom vedea tot mai multe afaceri online care vor dori să se dezvolte la nivel internaţional. DHL Express Romania încurajează firmele româneşti să înceapă să vândă în afara României încă din 2017. Putem spune că vedem printre clienţii noştri de B2C care au început să vândă internaţional cum afacerile lor cresc şi se dezvoltă“, spune Oana Mandicescu, directorul comercial al DHL Express Romania.

În următoarea perioadă, compania are în plan o serie de investiţii ce vizează printre altele şi modernizarea centrelor operaţionale.

Valoarea investiţiilor în perioada 2020-2021 este de aproximativ 1,5 milioane euro.

„În 2021, ne aşteptăm ca afacerile noastre să continue să crească, pe fondul investiţiilor operaţionale la nivel regional şi local şi estimăm o creştere a veniturilor de două cifre“, mai spune Oana Mandicescu.