Cât costă normele de siguranţă în retail: Kaufland a investit peste 20 mil. lei în implementarea măsurilor de protecţie şi prevenţie în magazine, depozite şi sedii. Compania are circa 15.000 de salariaţi, fiind unul dintre marii angajatori

Autor: Cristina Roşca 20.01.2021

♦ Campania de vaccinare a salariaţilor Kaufland a început ieri, dar retailerul nu a comunicat câţi dintre angajaţi sunt înscrişi.

Grupul german Kaufland a investit de la începutul pan­de­miei până în prezent peste 20 de milioane de lei în imple­mentarea măsurilor de protecţie şi prevenţie în magazine, de­pozite şi sedii, respectiv în dezinfectant, echipamente de pro­tecţie pentru an­gajaţi sau în produse de cu­ră­ţare a spa­ţi­ilor. Încă din pri­ma parte a lu­nii martie a anu­lui trecut, când numărul de ca­zuri din Româ­nia era încă foarte mic, ofi­cialii com­pa­niei au anunţat că au început să ia mă­suri îm­po­triva răs­pân­dirii COVID-19.

Compania şi-a certificat spaţiile cu standardul inter­na­ţional DEKRA, care atestă că respectă toate măsurile de pre­ve­nire a răspândirii COVID-19. Magazinele Kaufland Româ­nia sunt dotate cu porţi de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienţi şi angajaţi, geamuri de pro­tec­ţie la casele de marcat, benzi de semnalare a distanţei de si­gu­ranţă şi signalistică ce promovează mesajele de prevenţie.