Magda Clipaciuc, Amrop România: Liderii din vânzări s-au adaptat la noile condiţii din piaţă, iar relaţia personală rămâne vitală în vânzări. Oricât de multă tehnologie am avea la îndemână, oamenii apreciază în continuare relaţiile directe pentru a semna un contract

Autor: Ramona Cornea 20.01.2021

Liderii din vânzări s-au adaptat la noile condiţii din piaţă, iar relaţia personală rămâne vitală în vânzări, conform unui studiu al Amrop România despre schim­ba­rea rolului de director de vânzări în 2020, spune Magda Clipaciuc, senior talent partner, Amrop România.

„Printre concluziile cele mai im­por­tante a fost faptul că acel concept de low-touch economy despre care s-a vorbit foarte mult în 2020 a funcţionat mult prea puţin în zona de vânzări busi­ness to business, unde relaţia per­sonală continuă să fie vitală în vânzări. Oricât de multă tehnologie am avea la îndemână, oamenii apreciază în continuare relaţiile directe pentru a semna un contract. O altă concluzie a studiului este că principala concentrare a fost pe clienţii existenţi, în detrimentul clienţilor poten­ţiali pentru că achiziţia de clienţi noi a fost mult îngreunată de condiţiile dificile de a ieşi pe teren“, a explicat Magda Clipaciuc în cadrul emisiunii de business ZF Live.