Cine participă marţi, 26 ianuarie, la cea de-a treia videoconferinţă ZF BRD-Buget 2021- Cum pregătim viitorul? Cum rezvolvăm ecuaţia de bussiness a noului an?

Autor: Miruna Diaconu 22.01.2021

♦ „Este important să ne uităm la 2020, care ne-a adus multe lecţii pe care ar trebui să le transpunem în perioada următoare“.

Printre participanţii celei de-a treia videoconferinţe organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD Societe Generale – Buget 2021- Cum pregătim viitorul? Cum rezvolvăm ecuaţia de bussiness a noului an?, care va avea loc marţi, 26 ianuarie, începând cu ora 9:00, se numără şi Florian Libocor, economist şef, BRD Groupe Société Générale, Cristian Popa, membru al Consiliului de Administraţie BNR şi Cristian Erbaşu, proprietar Construcţii Erbaşu şi vicepreşedintele Federaţiei Patronatelor Societăţilor din Construcţii (FPSC).

De asemenea, vor mai fi prezenţi în cadrul videoconferinţei şi Felix Daniliuc, director departament IMM, BRD Groupe Société Générale, Velciu Vasile Valeriu, preşedinte APREL si Electrotel, Georgeta Anton, director economic, Metigla Srl, Virgil Fira, director general şi acţionar, Moviplast Srl şi Ilinca Ilie, Proprietar, Luzan Logistic Srl.

În cadrul primelor două videoconferinţe, au fost aduşi în acelaşi loc, atât specialişti financiari, cât şi reprezentanţi ai băncii şi oameni de afaceri, astfel încât să se găsească soluţii pentru relansarea economiei. Oamenii de afaceri au împărtăşit cu publicul soluţiile pe care ei le-au găsit pentru a trece cu bine peste criza generată de pandemie, dar au şi primit sfaturi şi sugestii de cum ar trebui să îşi organizeze bugetul şi să îşi gestioneze cheltuielile.

Felix Daniliuc, director departament IMM, BRD Groupe Société Générale, a spus că firmele ar trebui să se uite la ceea ce au învăţat în 2020, astfel încât să le poată folosi şi în această perioadă. Companiile au nevoie de un plan de strategie pentru a putea anticipa, dar şi pentru a fi pregătite în 2021. „Avem lecţii, este important să ne uităm la 2020 pentru că este un an cu totul şi cu totul diferit, care ne-a adus multe lecţii şi ne-a pus în situaţii astfel încât să ne ridicăm întrebări şi să transpunem aceste lucruri în perioada următoare. Bugetul reprezintă o invitaţie pentru a pregăti 2021, bugetul are semn egal cu plan de strategie, pentru a anticipa şi a înţelege ce ne dorim să facem şi cum trebuie să facem“, spune Felix Daniliuc, director departament IMM, BRD Groupe Société Générale, în cadrul videoconferinţei organizate de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale- Buget 2021: Cum pregătim viitorul?.

Dacă primele două videoconferinţe ZF şi BRD Buget 2021, au avut invitaţi oameni de business din regiunile de Nord-Est şi Sud-Est, de data aceasta vor fi în prim plan afacerile din zona de sud a ţării.