Adrian Ariciu, CEO al Metro: Metro România a beneficiat în această perioadă de creşterea importanţei magazinelor de proximitate, ceea ce a contribuit la o accelerare a afacerii cu clienţii revânzători. Metro Cash & Carry are aproximativ 60.000 de clienţi revânzători, iar numărul creşte

Autor: Cristina Roşca 25.01.2021

♦ Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash & carry (angro), astfel că se adresează companiilor ♦ Nemţii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

Metro Cash & Carry Ro­mânia nu va deschide nici în 2021 magazine proprii, urmând a-şi menţine reţeaua constantă la 30 de unităţi, însă va paria pe dezvoltarea francizei LaDoiPaşi, într-o perioadă în care magazinele tradiţionale de proximitate câştigă teren. Pandemia de COVID-19 a readus în prim-plan acest magazine care ani de zile au pierdut teren în faţa jucătorilor internaţionali. În 2020 însă, când autorităţile au recomandat con­sumatorilor să meargă la magazinul cel mai apropiat de casă, chioşcurile, alimentarele şi în general unităţile mici, mai puţin aglo­merate, au devenit o opţiune.