Start-up-ul Retargeting.biz şi-a luat director de operaţiuni de la Meli Melo

Autor: Ioana Nita 26.01.2021

Start-up-ul local de tehnologie Retargeting.biz, specializat în furnizarea de soluţii de automatizare a proceselor de marketing digital pentru magazinele online, a numit-o la finalul anului trecut pe Alina Mitrică pe poziţia de director de operaţiuni, ea coordonând totodată şi birourile din Ungaria, Grecia şi Bulgaria. Anterior, ea a lucrat timp de peste 13 ani în cadrul retailerului Meli Melo, iar de aproape doi ani se ocupă şi de un proiect antreprenorial numit Made with Love Romania.

“Colaborarea cu Retargeting.biz a început în luna decembrie 2020, într-un moment strategic pentru companie, care pregăteşte două lansări mari în acest an, prima dintre ele chiar în primele luni ale anului. Poziţia mea în Retargeting Biz este Chief Commercial Officer, coordonând activitatea comercială din România, precum şi birourile din celelalte trei ţări, Ungaria, Grecia şi Bulgaria”, a declarant Alina Mitrică.

Anul acesta, Retargeting.biz va avea două lansări importante, prima lansare fiind previzionată în prima parte a anului, cu modificări majore asupra produsului existent şi noi servicii adăugate.

“Principalul obiectiv pentru prima parte a anului este lansarea noii platforme, urmând apoi să ne concentrăm pe creşterea activităţii în toate ţările în care activăm, atât prin consolidarea portofoliului actual, cât şi prin achiziţia de noi clienţi şi întărirea poziţiei Retargeting Biz în piaţă”, a menţionat Alina Mitrică.

Cu o experienţă vastă în coordonarea departamentelor de e-commerce şi diviziilor de vânzări B2B, la finalul anului trecut, Alina Mitrică a acceptat o nouă provocare profesională alăturându-se echipei Retargeting Biz. În noua poziţie de Chief Commercial Officer, Alina Mitrică doreşte să aducă plus valoare pe partea de strategie şi dezvoltare a companiei Retargeting Biz, aflată în etapă de creştere şi expansiune internaţională.

“Am absolvit facultatea de Relaţii Economice Internaţionale în cadrul ASE Bucureşti, specializarea Tranzacţii Internaţionale, urmată apoi de Master în Marketing şi Management Internaţional, tot în cadrul ASE. Experienţa mea profesională a fost o continuare firească a pregătirii profesionale, începând cu comerţ exterior şi continuând apoi cu poziţii manageriale în companii din Horeca, optică medicală şi apoi fashion şi home&deco pentru aproape 14 ani, fiind membru în board şi coordonând departamentele e-commerce şi B2B în cadrul companiei Meli Melo”, a precizat Alina Mitrică.

Retargeting Biz, fondată în 2013 de către Rareş Bănescu, continuă procesul de extindere a echipei în România şi de selectare a unor oameni cheie după venirea Juliei Moater de la Teleperformance în poziţia de Head of Customer Experience şi a lui Alexandru Clain de la Fashion Up, în prezent Product Manager.

În acest moment, Retargeting Biz urmăreşte întregirea echipei de management, singura poziţie rămasă disponibilă fiind cea de Head of Marketing, pentru care procesul de recrutare este deschis în acest moment.

Anul trecut, compania a reuşit să îşi majoreze cifra de afaceri la 10 milioane lei, plus 58% faţă de 2019, în condiţiile în care industria de comerţ electronic a înregistrat creşteri explozive în 2020 ca urmare a declanşării pandemiei care a forţat o serie de businessuri să treacă în mediul online.