ZF Live. Anca Rarău, Brandocracy: O investiţie de marketing este recuperată în 3-6 luni, în funcţie de cât de intensă este campania de comunicare. Piaţa s-a schimbat de-a lungul timpului, companiile vin spre noi şi vor să afle cum să vândă mai bine, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding

Autor: Livia Gheorghe 27.01.2021

Antreprenorii înţeleg mai bine brandingul acum faţă de trecut, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding iar companiile vor să afle cum pot să vândă mai bine, spune Anca Rarău, fonda­toa­rea Brandocracy, o firmă de consultanţă în branding. De asemenea, Anca Rarău  a fost director de marketing la Banca Transilvania şi BCR.

„Piaţa s-a schimbat de-a lungul timpului, acum companiile vin spre noi şi vor să afle cum să fie diferite, cum să vândă mai bine, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding. Suntem alături de companii româneşti care au pornit de la zero şi cumva asta este menirea Brandocracy, să ajute companiile 100% româneşti, antreprenorii români care vor să facă ceva cu pasiunea, afacerea lor, să construiască“, a declarat Anca Rarău, în cadrul emisiunii de business ZF Live.