Orange atacă pe piaţa de servicii financiare mobile şi cu un card de credit Visa. Haris Hanif, CEO, Orange Money: Va fi un produs ancoră pentru companie

Autor: Adrian Seceleanu 28.01.2021

Orange, liderul pieţei locale de telecom, cu afaceri anuale de 1,3 mld. euro, care este pe cale să înghită în acest an şi fostul Romtelecom într-o tranzacţie de aproape 300 mil. euro, a intrat şi pe piaţa cardurilor de credit - o mutare în premieră pentru un jucător din piaţa de telecom – ca parte a unui plan pe termen lung de a deveni un jucător „de masă“ pe zona servi­ciilor financiare digitale pe mobil.

„Nu anunţăm numărul de cli­enţi pe care îi ţintim, dar acesta este un produs foarte important pentru noi, va fi un produs an­coră, veţi auzi foarte mult des­pre el în pe­rioada următoa­re. Sperăm că mulţi clienţi vor migra la acest instru­ment de plată“, a de­clarat într-o conferinţă de presă online Haris Hanif, ban­che­rul recrutat de lide­rul pieţei lo­cale de telecom să-i con­ducă expansiunea în lu­mea ser­viciilor financiare mobile.

Cardul de credit lansat împreu­nă cu Visa oferă acces la sume de la 1.600 de lei până la 60.000 de lei, cu o dobândă de 25% - în linie cu ofertele băncilor „clasice“ de pe piaţă.

Orange se diferenţiază prin posibilitatea de a controla digital, prin aplicaţia mobilă, funcţii avansate legate de card dar şi prin apropiata lansare a unui proces integral digital de obţinere a cardului.

Lansat la finele anului 2016, Orange Money are peste 250.000 de clienţi. Ţinta pentru cardul de credit o repre­zin­tă toţi clienţii Orange, dar apoi şi restul pieţei (utilizatori care nu au servicii de comunicaţii de la companie). „În prima fază cardul este disponibil doar clienţilor Orange iar în faza a doua ne-am propus să deschidem serviciul şi către alţi utilizatori. Lucrăm şi ne dorim să avem acest proces de extindere cât mai curând, lucrăm la acest lucru“, a explicat Şerban Negrescu - head of product management în cadrul Orange.