Vodafone lansează un nou program de loialitate, cu reduceri la bunuri şi servicii de la alte companii, dar momentan nu şi pentru foştii clienţi UPC

Autor: Alexandra Cepăreanu 29.01.2021

Vodafone România, unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a lansat un nou program de loialitate - denumit Vodafone Club, prin care clienţii au acces rapid la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse şi servicii variate de la mai multe branduri cunoscute, prin intermediul aplicaţiei My Vodafone. Astfel, utilizatorii vor rezerva reducerile direct în aplicaţie, apoi vor primi un cod aferent voucherului rezervat pe care îl vor folosi la achiziţia de produse sau servicii la preţ redus, atât online, cât şi în locaţiile fizice ale partenerilor, potrivit reprezentanţilor Vodafone România.

„Clienţii Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria. În plus, în fiecare lună toţi clienţii se vor putea bucura de reduceri. Spre exemplu, în luna ianuarie, beneficiarii programului de loialitate pot opta pentru reduceri de până la 50% la serviciile de fitness şi nutriţie de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de reţeaua de sănătate Regina Maria“, au mai spus reprezentanţii companiei.

Programul de loilalitate se adresează tuturor clienţilor Vodafone, însă momentan nu poate fi accesat şi de clienţii serviciilor fixe. Acesta urmând a fi disponibil în perioada următoare. Ofertele din cadrul programului de loialitate vor acoperi categorii variate, precum sport, sănătate, educaţie, modă, domeniul culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii şi pentru casă. Printre partenerii din cadrul programului Vodafone Club se regăsesc 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Cărtureşti, Deichmann, Domino's Pizza, Arthur, Jerry's Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.

Vodafone România a înregistrat în anul financiar 2019 - 2020, încheiat pe 31 martie, venituri totale de aproximativ 905 milioane de euro, care includ şi rezultatele înregistrate de UPC România, companie achiziţionată de grupul britanic în luna august a anului 2019, potrivit datelor publice disponibile.