Cum se schimbă comerţul: Benzinăriile, supermarketurile şi cafenelele sunt aduse împreună într-o formulă de tip 3 în 1. Magazinele de proximitate MyAuchan găzduite în staţiile de carburanţi Petrom vor încorpora şi o zonă de cafenea sub brandul Costa Coffee. Acest model este deja prezent în străinătate

Autor: Cristina Roşca 02.02.2021

Retailerul francez Auchan a semnat un parteneriat cu gigantul Coca-Cola astfel încât în magazinele de proximitate MyAuchan din cadrul benzinăriilor Petrom să se găsească un coffee corner (un spaţiu mic de pregătit cafeaua) sub brandul Costa Coffee.

Acesta din urmă este un brand adus pe piaţa locală de către Coca-Cola care a anunţat că nu vrea să deschidă cafenele de sine stătătoare sub acest nume, ci se ocupă de vânzarea produselor – cafea mă­cinată, boabe sau capsule - în retail şi HoReCa.

Brandul a fost anterior prezent în România cu cafenele, în sistem de franciză, însă businessul nu a funcţionat şi a fost închis. Atunci brandul nu intrase încă în portofoliul Coca-Cola.