Transilvania Nuts, procesatorul de miez de nucă din Alba, a scos pe piaţă snackuri dulci şi sărate, mixuri de nucă cu fructe şi batoane. Din totalul miezului de nucă produs sub diferite forme, 90% este exportat în toată lumea, în peste 20 de ţări

Autor: Florentina Niţu 03.02.2021

♦ În prezent, produsele companiei se găsesc în majoritatea key accounturilor din România, în Kaufland, Metro Cash and Carry, Cora, Mega Image, Auchan, Carrefour şi Penny Market.

Transilvania Nuts, companie con­tro­lată de antreprenorii Levente Bara şi Ale­xandru Chiric, care deţine o fabrică în loca­litatea Ciugud din ju­deţul Alba, cu o ca­pa­citate anuală de pro­cesare de 7.000 de tone de nucă în coajă, a scos pe piaţă snackuri dulci şi sărate pe bază de nucă, mixuri de nucă cu fructe şi batoane, potrivit repre­zentanţilor companiei.

„Pentru noi, anul 2021 a început în forţă pe zona de B2C. Dis­cutăm de o serie de lan-sări de snackuri ino­vative sub brandul Nu­tribon, placând de la elementul nostru cen­tral, nuca. (...) Cât despre zona B2B, continuăm expansiunea internaţională ca furnizor de miez de nucă. Actual­mente, miezul de nucă al Transilvania Nuts ajunge în peste 20 de ţări“, a spus pentru ZF Dragoş Gal, director de mar­keting al Transilvania Nuts.