Victor Tighinean, Ecco Shoes: Vom asista la mai multe falimente, iar piaţa se va regrupa. Jucătorii mici vor pierde din cota de piaţă în favoarea multinaţionalelor sau a marilor jucători

Autor: Cristina Roşca 03.02.2021

Retailerul de încălţăminte Ecco Shoes, prezent pe piaţa locală de peste 15 ani, iniţial în sistem de franciză şi apoi direct, deţine 19 magazine offline şi unu online.

Reţeaua de magazine Ecco Shoes şi-a redus businessul în 2020 cu circa 25% faţă de anul anterior, când cifra de afaceri a companiei a fost de puţin peste 40 de milioane de lei. Pandemia şi-a pus amprenta asupra businessului, iar efectele se vor resimţi şi în 2021.

„Având în vedere evoluţia din ultimele luni, cred că prima jumătate de an va fi destul de grea pentru retail. În primul trimestru mă aştept la scăderi importante faţă de 2020. Al doilea trimestru nu cred că merită comparat având în vedere că anul trecut toate magazinele au fost închise aproape trei luni. Sperăm ca vânzările să se redreseze în a doua parte a anului şi să se apropie de cele din 2019”, spune Victor Tighinean (52 de ani), executivul care conduce local operaţiunile brandului de încălţăminte.