Premieră pe piaţa asigurărilor auto: Allianz-Ţiriac reduce la jumătate numărul întrebărilor adresate clienţilor pentru emiterea unei poliţe

Autor: Cristina Bellu 03.02.2021

Allianz-Ţiriac, al doilea cel mai mare asigurător de pe piaţa locală, a decis să simplifice procesul de achiziţie a asigurărilor auto şi reduce la jumătate numărul de întrebări adresate clienţilor pentru emiterea unei poliţe.

Astfel, în mai puţin de 5 minute şi după maximum 11 întrebări, clienţii persoane fizice primesc asigurarea auto, My Car (Casco si RCA) sau RCA, direct pe e-mail.

În piaţă, numărul de întrebări este dublu şi poate ajunge la maximum 40 de întrebări.

“Clienţii care accesează platforma companiei au posibilitatea să obţină o cotaţie tarifară în timp real şi să încheie asigurarea pe loc. În cazul în care îşi doresc să obţină mai multe informaţii despre acoperiri şi pachetul cel mai potrivit pentru nevoile lor, după obţinerea unei cotaţii online, pot să solicite o discuţie cu un consultant Allianz-Ţiriac sau să ne contacteze telefonic. Soluţia de simplificare va fi în curând disponibilă tuturor partenerilor de distribuţie ai Allianz-Ţiriac – agenţi şi brokeri – şi va continua să fie dezvoltată”, transmit reprezentanţii Allianz-Ţiriac.

Noua modalitate de cotare şi achiziţie completează iniţiativele de simplificare ale Allianz-Ţiriac, precum serviciul Claims Tracker care permite clienţilor să monitorizeze oricând stadiul dosarului de daună şi să încarce online toate documentele necesare soluţionării acestuia.

„Soluţia de simplificare pe care am lansat-o astăzi, în prima fază pe website-ul Allianz-Ţiriac, va fi disponibilă în perioada imediat următoare tuturor partenerilor noştri de distribuţie – agenţi şi brokeri”, spune Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac Asigurări.

În varianta simplificată de achiziţie a asigurărilor auto, clienţii oferă informaţii despre maşină şi sofer, primesc oferta de preţ, stabilesc detaliile finale, iar după validare, primesc electronic asigurarea. Soluţia Allianz-Ţiriac comunică cu bazele de date publice, ceea ce permite precompletarea automată a datelor de identificare a autovehiculului şi face astfel achiziţia mult mai rapidă.

Obţinerea unei cotaţii, dar şi achiziţia simplificată pot fi efectuate direct de pe computer, telefon mobil sau tabletă, în limba română sau în engleză.

Noua modalitate de cotare şi achiziţie pe segmentul asigurărilor auto a fost lansată de grupul Allianz în acelaşi timp în toate ţările din regiunea Europei Centrale şi de Est.