ZF Live. Sabin Piso, managing partner 7Distribution, companie de distribuţie de gustări sănătoase: „Ne-am dat seama că e momentul să riscăm tot sau pierdem şi am ales să ne riscăm“. Pentru a face faţă perioadei de carantină, echipa 7Distribution a lucrat timp de o lună 14 ore pe zi, firma s-a listat în 700-800 de locaţii şi a lansat cinci canale de vânzare online

Autor: Livia Gheorghe 09.02.2021

Pandemia de COVID-19 a repre­zentat un moment de mare risc pentru 7Distribution, care distribuie gustări şi băuturi sănătoase, batoane proteice şi suplimente alimentare, iar evenimentele din 2020 au obligat firma să îşi schimbe complet strategia de business pentru a rezista în perioada de carantină.

„În 2019 pregătisem planul de busi­ness pentru 2020, iar în 2020 ne-am dat seama că trebuie să schim­băm com­plet stra­tegia. Ne-am trezit cu sălile de fitness închise, care erau la noi un pro­cent des­tul de mare din venit. Brusc, ne-am trezit fără o cotă mare de piaţă pe care ne bazam. Având predicţii de creş­tere, bineînţeles că aveam stocuri. Am zis că e momentul să riscăm tot sau pier­dem şi am ales să ne riscăm“, povesteşte Sabin Piso, managing partner 7Distri­bution în emi­siunea de business ZF Live.