Membrii patronatului brokerilor PRBAR au sesizat Consiliul Concurenţei şi ASF privind modul prin care Transilvania Broker şi-a promovat compania. Ce răspunde compania de brokeraj?

Autor: Mircea Nica 05.02.2021

♦ Cristian Bălănică, PRBAR: Cei mai mulţi dintre partenerii companiilor de brokeraj consideră că o campanie de promovare demarată de Transilvania Broker este ostilă, de imixtiune în businessul pe care îl dezvoltă ♦ Dan Niculae, Transilvania Broker: Transilvania Broker derulează o campanie de promovare a firmei, transmiţând scrisori către aproximativ 1.000 de asistenţi în brokeraj, cu scopul de informare privind activitatea curentă.

Membrii Patronatului Român al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare (PRBAR) au reclamat compania de brokeraj în asigurări Transilvania Broker la Consiliul Concu­renţei şi la Autoritatea de Su­praveghere Financiară (ASF) pentru modul în care a acţionat pentru a-şi promova compania, a spus Cristian Bălănică pentru ZF.

„Asistăm la cea mai mare operaţiune de marketing, aşa cum a fost definită chiar de emitentul acestor mii de scrisori trimise către asistenţii în bro­ke­raj din toată industria de asi­gurări. Trecând peste pro­pu­nerea de colaborare, pre­cum şi peste modul în care au fost obţi­nute şi prelucrate da­tele per­sonale ale reci­pien­ţilor, prin pris­ma experienţei tuturor mem­bri­lor organizaţiei noastre, consi­derăm că elemente semnificative din documentaţia transmisă nu au susţinere reală şi au capacitatea de a induce în eroare persoanele recipiente“, a spus Cristian Bălănică.