Un nou scandal pe piaţa de asigurări: Campania de promovare a Transilvania Broker viza captarea a minimum 5% din asistenţii în brokeraj şi agenţii din asigurări

Autor: Mircea Nica 08.02.2021

ASF a început deja să analizeze sancţiunile pe care le poate aplica companiei Transilvania Broker pe baza IDD (Insurance Distribution Directive), iar UNSICAR a convocat o adunare generală pentru a exclude firma de borkeraj din asociaţie.

Campania de promovare pe care Transil­va­nia Broker o are în derulare are la bază trimi­terea a 27.000 de plicuri, care conţin scri­sori adresate persoanelor fizice, cu scopul de a recruta cât mai mulţi asistenţi în brokeraj şi agenţi din asigurări, şi a costat circa 200.000 de euro, conform unor surse de pe piaţa de brokeraj.

„Campania de marketing derulată de Tran­silvania Broker nu a constat în transmi­te­rea a 1.000 de scrisori persoanelor juridice pen­tru informare generală. De fapt, Transilvania Broker a trimis 27.000 de plicuri, în care se aflau scrisori adresate persoanelor fizice, care îi în­curajau să se alăture companiei. Această cam­panie de marketing a costat circa 200.000 de euro, iar în final aşteptările sunt de o capta a cel puţin 5% din asistenţii în brokeraj“, au declarat surse din piaţa de brokeraj în asigurări pentru ZF.