Cum a mers piaţa programelor de training anul trecut şi ce va fi în 2021? Andrei Goşu, Ascendis: Am avut în jur de 10.000 de participanţi la programele noastre, din 200 de companii, la jumătate faţă de nivelul din 2019. Vedem semne încurajatoare pentru viitorul imediat

Autor: Ramona Cornea 08.02.2021

„Înainte de 2020, poate 95%-98% din businessul nostru era offline, de la programele de formare, consultanţă, coaching la evenimente. Acum, circa 90% sunt online, inclusiv evenimentele.“

Piaţa muncii din România a trecut prin multe modificări anul trecut, după debutul pandemiei de COVID-19. Angajaţii şi-au mutat birourile în sufrageria sau bucătăria de acasă, iar acest lucru a afectat multe dintre segmentele pieţei mun­cii. Unul dintre aceste segmente este cel al programelor de training pentru anga­jaţi.

„Am avut în jur de 10.000 de par­tici­panţi la pro­gramele noastre, din 200 de companii, la jumătate faţă de nivelul din 2019. Cifra de afaceri a scăzut pro­por­ţional, tot la 50% faţă de cea din 2019; în condiţiile reducerii activităţii aproape la zero în perioada de primăvară-vară, faptul că am înre­gistrat o scădere de doar 50% la sfâr­şit de an a fost o veste bună“, a spus Andrei Goşu, managing partner Ascendis, companie ce are linii de business în training, coaching, cons­ul­tanţă, team building, microlearning, certificări HR şi LSS, wellbeing şi marketing digital.