Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu peste 50% mai mic faţă de anul anterior, dar pentru anul acesta estimează o revenire la nivelul din 2019. „În cei 28 de ani de experienţă în turism, nu am avut parte de asemenea provocări, în lipsa unui suport din partea statului“

Autor: Miruna Diaconu 09.02.2021

Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu 50% mai mic faţă de cel înregistrat în 2019. Totodată, estimările turoperatorului vizează o dublare a volumului de vânzări în 2021 faţă de anul trecut. Astfel, în sezonul estival din acest an, agenţia de turism va opera curse charter către Grecia, Turcia, dar şi Spania şi Cipru, dacă va exista posibilitatea.

„Am încheiat anul cu un rulaj mult mai mic decât ne aşteptam la începutul anului 2020. Avantajul nostru este, însă, portofoliul variat de produse, cu mai multe destinaţii, pe care operăm de foarte mulţi ani. Astfel, pe sezonul estival, am avut chartere cu încărcare bună pe Grecia şi, apoi, când s-au deschis grani­ţele, şi pe Turcia.  Pe final de an, au mers foarte bine charterele de Egipt, mult mai bine decât în anii precedenţi. După aproape un an de stat acasă, turiştii au preferat să  rezerve şi să meargă în vacanţă în sezonul de iarnă. Am observat un trend ascendent al călătoriilor şi  în ianuarie, spre deosebire de alţi ani, când vedeam asta abia din martie“, spune Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays.