După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: Mircea Dragoş, fotograf de business: Dacă ar fi să adun afacerile pe care le conduc oamenii pe care i-am fotografiat, aş atinge miliardul de euro. De-a lungul anilor, Mircea Dragoş a fotografiat cei mai admiraţi CEO din România, cei mai buni manageri, cei mai bogaţi români

Autor: Alina-Elena Vasiliu 11.02.2021

Mircea Dragoş este un nume pe care puţini oameni de business din România nu-l cunosc. Pe cartea lui de vizită stă scris „business photographer“, adică fotograf de business. A ajuns pe acest drum după ce în copilărie şi-a descoperit înclinaţia către artă. Primul curs de fotografie l-a urmat când era în clasa a şasea, vreme de doi ani. Arta l-a pasionat dintotdeauna, aşa că în şcoala gimnazială a fost parte din orchestra şcolii şi a participat la mai multe concursuri de muzică, studiind la clape, orgă şi acordeon, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

Din 2011, face doar fotografie corporate, prin portrete de business, evenimente corporate şi fotografie de arhitectură. Cel mai drag îi este însă să facă portrete de business, un domeniu în care şi-a propus să scrie istorie.

De-a lungul anilor, Mircea Dragoş a fotografiat cei mai admiraţi CEO din România, cei mai buni manageri, cei mai bogaţi români. Spune că, „dacă ar fi să adun businessurile pe care le conduc oamenii pe care i-am fotografiat, aş atinge miliardul de euro“. Chiar şi pe cei mai „fioroşi“ dintre ei a reuşit să-i „îmblânzească“ doar punându-le în faţă aparatul foto.