Producătorul Preh, furnizor pentru Porsche, Mercedes, Audi sau BMW, mizează pe afaceri de 257 mil. euro în 2021, plus 13%. „Criza globală de pe piaţa semiconductoarelor, care afectează major toţi producătorii auto, este o mare ameninţare în calea realizării vânzărilor de componente aşteptate de către clienţi“

Autor: Laurentiu Cotu 15.02.2021

Producătorul de componente auto Preh România, furnizor pentru Porsche, Mercedes, Audi sau BMW, şi-a bugetat pentru 2021 o cifră de afaceri de 257 mil. euro, în creştere cu peste 13% faţă de anul trecut, când compania a avut afaceri totale de 227 mil. euro. Compania preconizează pen­tru 2021 o uşoară creştere a industriei auto comparativ cu anul 2020, lucru care se ob­ser­vă şi în comenzile clienţilor Preh România, aferente începutului acestui an.

„Epidemia de coronavirus s-a resimţit pu­ternic, mai ales prin scăderea drastică a cifrei de afaceri, care a fost cu 23% mai mică faţă de ce s-a bugetat pentru anul 2020. Am re­uşit să trecem peste lunile grele şi să nu fim ne­voiţi să facem reduceri de personal. De ace­ea, în momentul deblocării economiei, în toam­nă, am putut reveni mai puternici şi mai re­pede la producţia volumelor mari cerute de cli­enţi. Spectrul ameninţării coronavirusului devine noul «normal», căruia trebuie să ne adăptam şi în contextul căruia trebuie să ne desfă­şurăm activitatea în continuare“, a de­clarat pentru ZF Transilvania Mihaela Forgaciu, general manager şi administrator al Preh România.