Apetitul consumatorilor pentru produse româneşti va sălta businessul producătorului de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj-Napoca în 2021 cu 15%, după cele 11,3 mil lei în 2020

Autor: Cristina Roşca 16.02.2021

Cosmetic Plant din Cluj-Napoca a fost fondat acum trei decenii de familia Susanei Laszlo.

Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa de circa 5 mld. lei a produselor cosmetice, şi-a bugetat o creştere de 15% a businessului în 2021, după ce în pandemie cifra de afaceri a rămas stabilă.

Un factor care va contribui la evoluţia pozitivă a businessului va fi apetitul românilor pentru produse locale, apetit care exista încă dinainte de pandemie, dar care a fost accelerat de acest fenomen. Alţi factori ar fi investiţiile în tehnologie şi lansările de produse noi.

Un avans de 15% ar duce businessul producătorului de cosmetice din Cluj-Napoca la 13 mil. lei, potrivit calculelor făcute de ZF.