Punct şi de la capăt. Radu Jitaru, antreprenorul care a creat încălţămintea S-Karp, porneşte de la zero o afacere similară, sub brandul Extra-S: Am ales să continui tot cu producţia de încălţăminte pentru că am considerat că de încălţăminte bună este tot timpul nevoie

Autor: Alina-Elena Vasiliu 16.02.2021

Radu Jitaru, antreprenorul care a fondat brandul de încălţăminte S-Karp, în acţionariatul căruia a intrat fondul ROCA, a creat un nou brand pe aceeaşi piaţă, Extra-S. Modelul de business este identic cu cel de la S-Karp, diferit fiind doar numele.

„Am început în mai 2020 să lucrez la noua afacere, cu aceiaşi cinci oameni cu care am început şi S-Karp. Am luat totul de la început, cu proiectarea şi dezvoltarea, dar avantajul este că acum am un know-how. În decembrie 2020 am lansat trei modele de încălţăminte“, spune Radu Jitaru.

Momentan, producţia este în serie mică – de 15-20 de perechi pe zi – şi are loc într-un atelier din Braşov, însă planul este ca sfârşitul anului 2021 să-l găsească pe Radu Jitaru cu o fabrică nouă şi 50-60 de angajaţi, faţă de cei opt de acum.