Generali România aduce noi instrumente digitale pentru soluţionarea daunelor cu ajutorul constatărilor video

Autor: Mircea Nica 16.02.2021

Generali România a dezvoltat noi procese de despăgubire cu ajutorul unor instrumente digitale şi parteneriate dedicate pentru a scurta timpul necesar soluţionării daunelor, care includ constatarea video pentru daunele auto şi la locuinţe, o opţiune adiţională pentru reparaţia rapidă a suprafeţelor vitrate ale maşinilor şi alegerea online a service-ului auto în funcţie de proximitate şi tipul de autovehicul, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Dorim să punem la dispoziţia clienţilor noştri soluţii simple, rapide pe care le pot accesa de la distanţă, mai ales într-un context pandemic încă provocator. Aceste servicii sunt destinate tuturor clienţilor persoane fizice sau juridice, reprezentând un pas în plus pe care Generali România îl face astfel încât să devină partener pe viaţă al clienţilor şi distribuitorilor noştri“, a declarat Ales Tausche, chief insurance officer la Generali România.