Retailerul online evoMAG, controlat de antreprenorul Mihai Pătraşcu, încheie 2020 cu vânzări de peste 32 mil.euro, în creştere cu 43%, şi mizează pe un avans de 20% în 2021. Platforma pregăteşte lansarea unui marketplace

Autor: Roxana Rosu 18.02.2021

Retailerul online evoMAG, controlat de antreprenorul Mihai Pătraşcu, încheie anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creştere cu 43%, cele mai mari dinamice categorii de produse fiind electronice, electrocasnice, pentru sport & fitness (trotinete electrice) şi cele pentru casă şi grădină.

Pentru 2021, Mihai Pătraşcu estimează un avans de cel puţin 20% al business-ului şi are în plan investiţii de circa 200.000 euro, nivel similar cu cel de anul trecut.

”Investiţiile făcute anterior şi evoluţia industriei de eCommerce, în contextul actual, ne-au adus în momentul în care putem accelera şi mai mult dezvoltarea evoMAG. Vedem, în perioada următoare, un potenţial foarte mare de creştere şi vrem să ducem evoMAG la nivelul următor. Suntem în plin proces de căutare de capital pentru a accelera transformarea organizaţională a evoMAG”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.