Afacerile Orange în România s-au redus cu 3% în 2020, la 1,076 miliarde euro, în timp ce numărul de clienţi s-a majorat cu 1%, la 10,72 milioane. CEO Liudmila Climoc: ”Anul 2020 a dovedit valoarea infrastructurii telecom şi rolul său în susţinerea economiei digitale în România”

Autor: Roxana Rosu 18.02.2021

Orange România a încheiat 2020 cu afaceri de 1,076 miliarde euro, în scădere cu 3% faţă de nivelul din 2019, în timp ce numărul de clienţi s-a majorat cu 1%, la 10,72 milioane.

Pentru 2019, compania anunţase venituri totale (din vânzarea de servicii, telefoane, accesorii) de 1,112 mld. euro, în scădere cu 1,2% faţă de 2018.

În ultimul trimestru din 2020, operatorul telecom a înregistrat o creştere de 1,4% a afacerilor, la 304 milioane euro, evoluţie determinată de majorarea vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital.

Serviciile fixe în bandă largă aveau în decembrie 403.000 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

“Anul 2020 a dovedit valoarea infrastructurii telecom şi rolul său în susţinerea economiei digitale în România. La Orange, am demonstrat încă o dată robusteţea şi capacitatea de inovare a reţelei, chiar şi în cele mai solicitante condiţii. În acelaşi timp, atingerea unui nivel de acoperire 4G a 99,2% din populaţie ne aduce mai aproape de scopul nostru social de reducere a decalajului digital, prin acces la o reţea de calitate, care conectează români din toate zonele”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.